paris,i wanna see you soon

paris,i wanna see you soon
gentle

2/15/2010

Apatie pondělního rána.


Till death will tears us apart♥




Spánek za uplynulou noc - hodiny: 0 minuty: 0
Bolest v krku mě stále neopouští a nepřeji si nic jiného než dlouhý,dlooouhý spánek.
Dnes jsem do školy musela,takže sedím už tři hodiny u počítače s nateklýma očima
a,bolestí hlavy a vůbec celého těla.
Cítím se jako rozlámaná na tisíc kousků - a bojím se co uvidím,až zavřu oči.
Po škole jedu do Kladna za Š.♥
Spolu s mým ruským fotoaparátem a touhou po objetí a spánku v jeho náručí.
Chtěla bych vidět spoustu lidí ze svého okolí,ale bohužel síly mi nedovolují...
Včerejší den mě posunul zase kamsi dál,něco ve mně se změnilo...
Převažuje lítost z toho,že mu působím bolest a nenávist na sebe samou - důvodů
bych si našla nespočet.
Převládá rozechvělost z darované růže.
I když byla přijata s vděčností a úsměvem,radosti mi moc nepřinesla.
Zabila jsem ji.



Weekend,weekend - come back soon,please!

No comments:

Post a Comment