paris,i wanna see you soon

paris,i wanna see you soon
gentle

2/14/2010

Sunday morning.

Innocence.
Please dont go!
http://www.youtube.com/watch?v=DDNVwjAT7iw&NR=1


Večer jsem spokojeně uložila své zmožené tělo do postele a usínala při seriálu Přátelé.
Nevím,zda-li někdo natočí ješt něco,co je stejně vtipné a přitom tak...nepodbízející se.
Líbí se mi Joeyho tupost snoubená s humorem a Chendlerova neotřelost.
Kam se na Přátelé hrabou takové Gossip Girls,které uchvátily většinu dívčí teen populace.
Každá chce být Waldorf a nejedna chce mít po boku takového Chucka.
Uznávám,že vyslovení "Bass" z jeho úst je téměř neodolatelné.)

http://www.youtube.com/watch?v=23T1BHlHm8c

V krku mě nicméně bolí ještě více než včera,ale zůstávat přes týden mi díky školním povinnostem není povoleno,takže se nejspíš v pátek zhroutím do postele a do pondělního rána mě z ní nikdo nedostane.
Přes bolest nemůžu absolutně jíst a téměř ani pít,takže se cítím extrémně slabá.
Bydlím ve čtvrtém patře a schody mi dávají zabrat více než je zdrávo.
Dnes musím ale zařídit pár věcí,takže vyhřátou postel opustit musím a při té příležitosti mám sjednaný šálek kávy s Jenny.
Neviděla jsem jí dlouho,takže se těším,až zase uvidím její tvář.
Moje nálada v těchto dnech je více než dobrá,a to i přes nemoc,protože pociťuji intenzivní návaly lásky k mému sailorovi♥
V březnu jede do Frankfurtu na týden na fashion week,budu na něj apelovat,abych mohla uveřejnit nějaké fotky z backstage a tak dále.
Jinak s mým přechodem do Elite model management to zatím vypadá dobře - až se dostanu na váhovou hranici,která bude přijatelná pro stranu zadavatelů módního průmyslu,můžu konečně naplno rozjet "karieru".HAHA.

Be*

No comments:

Post a Comment