paris,i wanna see you soon

paris,i wanna see you soon
gentle

2/14/2010

Kill that BITCH - Tavi Gevinson

Nejsem člověk,co by někomu něco záviděl.
Naopak,jsem přející,ale pokud je k tomu důvod a zásluha.
Tavi Gevinson je 13 let a pochází z Ameriky.
Světem módy je brána jako budoucnost stylingu a pochopení módního průmyslu a jeho významu,který mnohým uniká.
V roce 2008 se objevila na coveru Pop magazine./A já přísahala,že ho už nikdy nevezmu do ruky!/
Fotka od Jamieho Morgana byla dokončena mým oblíbeným umělcem Damianem Hirstem a má nenávist k ní ještě vzrostla.
Zděšeně jsem listovala i Teen Vogue a Vogue Paris,kde se o Tavi psalo jako o hvězdě budoucí módy.
Dnes je tolik lidí,co módě rozumí a neberou ji jen jako prostředek vyjádření se,ale jsou schopni se nad ní i zamýšlet a vnímat ji jako součást života a radost.
Kdyby byla kdovíjak úchvatná a její fotky či příspěvky dávaly smysl,neřeknu ani slovo.
Ale jaksi povšechně - Tavi se mi zdá jako někdo,kdo objevil internet,nadále blogspot.com a rodiče jí k 13-tým narozeninám koupili Americké Vogue.
Nezanevřela jsem na módu obecně nebo na její vliv.
Ale TAVI MŮJ RESPEKT NEMÁ....!!!!
MOU OSOBOU ZŮSTÁVA NEPOCHOPENA A NEVNÍMÁNA.



Tavi in Paris Vogue 2010.
Tavi FS.Does she wanna be net Anna Wintour?
Tavi with Karl Lagerfeld.
Tavi aka Andy Warhol.
Haha.the voices of fashion???

No comments:

Post a Comment