paris,i wanna see you soon

paris,i wanna see you soon
gentle

2/19/2010

Mad.


Omlouvám se sama sobě za to,co si způsobuju.
Denno denně na bitevním poli,kde úspěšně zabíjim svoji touhu po normalitě.
A čím víc pláču,tím víc se mi smějete,protože vidět někoho klesat dolů je přece potěšující.
Protože se stále stavím čelem a protože nepřestávám věřit.
Pochybností víc než je hvězd na mléčný dráze,ale dokud dýchám - doufám.
Marně přemýšlím co za tím stojí,směs pocitů doprovázející mou aktuální existenční krizi.
Kéž by jste poznali,jak těžký býva ráno vstát a pouštět se do další války s hlasem v hlavě,co mi něco nakazuje a nutí.
Co ovládá můj život a tak stojim před váma a odhaluju svojí duši.
Sama proti všem,sama proti sobě.
Ale stojím stále za svým životem,nevzdávám se a jdu dál.
Páč jsem pochopila,že otočit stranu je někdy únik,někdy zbabělost a někdy úleva - ale vy spolu se svojí nenávistí vůči kráse,vůči lásce,vůči tobě a mně.
Slova ubohé nesnášenlivosti jen prostřednictvím písmenek na klávesnici,na prazdný ulici zas jen sklopený oči a úsměv,kterýmu nevěřím a který mě nutí se teď smát tobě.
A tak jsem žila se samotou a vědomím,že jednou to přijde a teď tady je a proto se já cítím daleko bohatší než všichni milionáři světa a protože láska je téma co nehodlám měnit.
A protože je nejmilejší,nejhezčí a protože mi dává víc než vám radost z ponížení a slov,co možná bolí.
A proto vás posílám všechny do prdele,proto už se nedívám na faleš co je součástí světa.
A proto ostrý lokty a proto teď já stojím nahoře a koukám jak vy mizíte pod úroveň respektu.

No comments:

Post a Comment